Vi måste prata om det här med wienerschnitzel
Julkänsla på stan igår innan mitt möte där jag fick möjlighet att komplettera julklappsinköpen lite närmare målet. Så fint överallt på stan


Frågade Mr T vad han ville ha till middag och fick svaret “Wienerschnitzel med mycket kapris”. Så fick det bli!
Kan inte annat än instämma i hans önskemål, för galet vad det är gott! Serverar det numer alltid som matplatsen.net med rödvinssås, bea, ruccola, ärtor, citron och kapris. Mmmmmm…. så gott!
Frasiga potatis till som tillagades i mycket smör och olja i ugnen. Och mycket vitpeppar!

Ingen gick hungrig från den här middagen


Så vad blir det för mat ikväll? Ingen aning…
Men med den här soluppgången imorse är jag redo för vad som helst!
