Vinga fyr

En helt perfekt arbetsdag inleder hösten! Lunch med en av mina närmsta vänner på Mr P och sedan ledningsgruppsmöte på eftermiddagen med spännande ämnen!

Kvällens aktiviter var ribbåt till Vinga för lite bubbel med det här coola gänget



Sedan fortsatt tur till Hönö för middag with a view


Maten helt ok, men ingen succé!

Övernattar på favoritstället i stan eftersom jag kom från Hamburgsund. Hotell Pigalle



Längtar redan till den goda frukosten😋



Leave a Reply

Your email address will not be published.