Tag: ved

Helg!

Ja nu är det ju måndag.. men det var ju helg ? Inledde den faktiskt redan i torsdags med jul-AW på jobbet! Så mysigt när det snöade på hemvägen också! Vaknade dunderförkyld på fredagen så helgen såg mest ut såhär med fotboll, godis, popcorn och…

Mitten av november

Då var det måndag igen och det betyder ett svep av helgen som gick! En bra helg på många vis! Framförallt avkopplande och det kan behövas emellanåt. Helgen inleddes med en mys-lunch med mamma på Sociale i Hovås. Brukar ju lovorda detta ställa pga god…