Tag: glöggmys

Lucia

Hoppas att ni hade en bra lucia? Jag startade med lussefika hemma hos mamma Stannade till på fina Decobloom i Billdal för inköp av nya amaryllis Sedan tog vi emot Gunilla, peter och Fabian för bubbel och plock! Till “huvudrätt” beställde jag sushi till alla…

Julbak del 2…

Japp! Då är det “obligatoriska” julbaken över; Lussekatter och pepparkakor! Passade ju på att bjuda hema mamma häromkvällen och igår var det Gunilla som kom som moraliskt stöd;-) Hade hoppats att Lisa skulle stå för bakningen eftersom jag hade satt degen i tisdags… men icke……