Bra lunch!
Hemma från Stockholm igen och inser att jag tog 2 bilder igår. Gissa på vad!? Just det, mat… lunchen på vårt seminarie igår var nämligen förträfflig! Inte så vanligt vid sådana sammankomster! Men igår blev vi glatt överraskade av olika sallader, pocherade ägg och annat…