Hemma i Hamburgsund
Efter grymt bad och lunchstopp på vägen mellan Hunnebo och Hamburgsund (med tennismatch på badbryggan…) …nådde vi hemmahamnen Hamburgsund. Barnen åt glass, duschade i sommarstugan och spelade Wii medan vi tog en tur till Fjällbacka med Tobias föräldrar! Kärt återseende med kompisar vid kajen igen…